SHOPPING

Hej hopp... vilken jävla tråkig hälsning. Men vafan ska jag börja med då? tja gott folk. Det där låter ju också fruktansvärt när jag säger det högt. Hejhej (töntvarning) eller alexandras avslappnade "tjatja" gud... aja men whatever.

Hej iallafall.

GUYS?
DET kliar i mina fingrar. Jag vet hur mycket presentkort jag har, jag vet att det ligger 1000 kr i högra byrålådan, jag vet att det ligger en avi lapp med studiebidraget nere i skåpet. OCH jag vet att jag har 4000kr på kontot. Här har jag väntat sen jag fyllde i måndags, fick lönen i torsdags och fick presentkorten i fredags, och sen studiebidraget idag -på att shoppa. And goddamnit vad fett jävla sugen jag är. SÅ äntligen imorgon ska vi ner och handla. MUMS vad jag ska spendera!

Det jag tänker inhandla imorgon är följande:
Jacka, ett måste när kylan spökar fram och till det ett par snygga vantar, en fräsch mössa och en mufflig halsduk.
Kofta
Nagellack
Puder
Kofta
Underläder
Sminkborttagningsservetter
( vilket förutom det är ett jätte långt ord)
Linnen
Accesoarer
Väska

KLÄDER överhuvud taget, stickat, massor av stickat.. mmmm....
sen måste jag försöka tvinga foket att äta på storken. Är man 7 tjejer som går på stan är det JÄMT svårast att bestämma vart fan vi ska äta. Så aja, jag ska kirra det där.




nu ska jag försöka plugga... provet kommer gå käpprätt... PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0