HEJHEJ

Vad ska jag nu längta efter? Jag har fyllt 18 och jag har haft fest.
Men satan så kul det var asså!

Hörni, min fest i fredags var så jävla kul. Jag hade iaf hur kul som helst! Jag fick massor av fina presenter:
1300kr presentkort på hm(Tack jocke, jonas, jocke, putte och grabbarna i 9f)
Presentkort på spa, Lerinpacknng och ansiktsbehandling (Tack Berg, Adde och Felicia)
Två st drinkböcker (Tack Emelie Magda och Gurra)
Bidrag till tatueringen ( Tack mina älskade brudar )
Massvis av blommor! (Gracias Ellelta Jocke Adam mfl..kommer ej på Pinit)
En dildo, (tack simon och bella + ?)
Pengar, champagne, champagne. Och en godisskål STOR av Matilda och Alex. Och kul att folk ätit upp det (Tack mamma och marcus.)


Men jag hade skitkul iaf, folket var perfekt. Det var ju dock två st som spårade, men dom nämner jag inte här heller. Vissa drog tidigt och vissa var kvar längre. Jag hade iaf en super kväll! Jag, Jocke och adde drog till people, det var inte så jävla kul, man hade ju redan röjt hela dagen. Så det blev taxi till max sen så sov vi hos mig.
Igår blev det goffdag för hela slanten ute i bjk. Film och fett. MUMS.


Hörni time to powerwalk


Tack allihopa för en grymt bra kväll!

   
   


Snodde lite bilder från Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0