vuxenpoäng för mig

Vaknade imorse av en viss J som kom och sov.. Gick upp ca 2 timmar efter det, mötte Alex på stan.. Så var det bara att börja med att samla poäng..

Först blev det Fuji Fotocenter och ta leg foto för ett nytt leg.
Till banken gick vi efter det, fixade mitt leg, internet och telefon bank.
Sen gick vi till 3-butiken och köpte ett mobilt bredband till datorn.

Känns jävligt bra eftersom att man var fruktansvärt barnslig i fredags. Idag blev det också dyrt men inte på samma sätt. Jag har kommit på hur mycket pengar man fan spenderar hela tiden. Asså vi fikar igenomsnitt säkert minst 4 gånger i veckan, och det går ju lätt 50 kr per gång. Liksom när jag bara är med Jocke så är det pengar också som går, eftersom man gör vissa grejer, typ köper mysmat osv.. Herregud vad man spenderar asså!

Plugg blir det nu för hela slanten, sen blir det säsongstart för prisonbreak.

Jag och StinaBurren blev också inprincip färdiga med vårat tema arbete också, någon vuxenpoäng där med!

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: N

duktigt!

2008-10-20 @ 23:40:55
Postat av: L

men i know!! as skönt

2008-10-21 @ 23:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0