Mitt 200de inlägg

Vad ska jag skriva då då eftersom att det kanske skall vara något att firas?

Jomen så därför ska jag och stina ut, maggen vet jag inte riktigt om hon ska med HOPPAS! men annars jobbar alla och eve ska på middag :)
People blir det denna gång eftersom att båda är danssugna, en liten drink på Redroom skall beställas av Emilia och lite förkrök blir det nog också på två pers.
Imorgon ska jag till jocke.. typ supa ner oss, or not, jag hoppas på en bakfylla och en bra kväll!

Ps, jag är ledig idag och börjar kvart i 2 på måndag, så det blir lite ut av en långhelg.

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: ronja



ikväll ska jag se Audiobullys, du vet dom som gjort covern på Bang Bang.





sug på den nii!!!!!!!!!!!!!

2008-10-17 @ 15:16:11
URL: http://goinglondonbaby.blogg.se/
Postat av: L

JUSTE ha så kul!!

2008-10-17 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0