Livet lever iallafall vidare..

-det måste det ju göra nångång..

Jag vaknade imorse, på min bäddade säng, med alla kläderna på. Jag som verkligen alltid klär av mig, hur full jag än är. Jag hade även 44 mottagna meddelanden. Och ja hörni, 44st, ni läser rätt. Alla var ifrån en person som stod ute och frös och trodde han skulle sova här. Men tyvärr så lätt glömmer jag inte, nej nej, det gick nog bra tillslut.

Happy Hour på people fram till 22.30 och sköningen Lina, dessvärre jag då beställer in 2 cider, vilket innebär 4 st som jag drack upp på mindre än en timme. Mitt alkoholintag igår var helt ofattbart.
-1 flaska rosé
- Sammanlagt 8 cider, (6 på people och 2 på Red Room)
-Och shots har jag för mig.. men en eller två.


Helt galet..

Jag har nu bestämmt mig för att lämna denna pers jag råkat ut för och gå vidare, jag kan ju absolut inte få det ogjort. För det så tycker jag inte att det var okej någonstans. Men jag orkar inte vara ledsen längre, det är slut på tårar nu.

måste fixa bilder

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt att dricka mkt, verkligen!!!!!

2008-10-31 @ 16:19:33
Postat av: Anonym

va stark, ingen av dom är värda din tid

2008-10-31 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0