kära ronjalee

Allt du upplever, och allt du missar...

Det du upplever är din dröm, det kommer nya saker hela tiden och det är just det du vill!
Det du missar finns kvar! Vi finns ju alltid kvar, och om du någongång flyttar tillbaka till uppsala igen, så kommer det alltid upp nya grejer och det vet du.
London är ditt hem nu, men uppsala kommer alltid att vara det. Jag och vi finns alltid kvar!

27 december is the shit och då bjuder jag dig på vin.  hihi.

Jag älskar dig Ronjalee!

<------(fullis)

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: ronja

åhhhhh!

jag saknardig så mycket lina...

och alla er andra för den delen :)

2008-10-23 @ 21:35:19
URL: http://goinglondonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0