idag var det shopping på hög nivå

åh det är så roligt tycker jag när man går på stan ett helt gäng, så är alla helt galna och vill bara handla handla handla!
Jag tror vi alla brände 2000kr ivar, MINST sagt. mohaha

Jag köpte iaf :
Jacka, HM, grå dessutom 598:-, mycket bra pris
Lång kofta, bik bok 299:- något sämre pris, doch värt det.
Örhängen, pluppar, glitter och Rut mfl
Mössa, två st dessutom, HM
Linne for mr J, HM
Faceremoverssevettisar också HM

Bilder på lite av det jag handlade, den lila mössan handlades fast i grå, men denna ska också inhandlas.

                                      
-Sen reklamerade jag även mina sug skopunkten skor och bytte till ett par andra stövlar, helt ok faktist. Upp till storken gick vi alla nöjda och glada med ungefär 10 påsar i var.. hihihi

Denna kväll blev det ganska mycket plugg, även om det inte behövdes, men skönt och få saker och ting gjort så man slipper sen.
Imorgon ska jag nog till Jocke, gå upp kvart i fem, men vafan, det är värt det :)

Nej nu blir det lite läsning om Islam. Religion A står på tur!

PUSS och HEJ

Kommentarer
Postat av: nikita

jävla korv,samma jacka som jag !

2008-10-02 @ 22:58:47
Postat av: L

jag vet:D jag kom på det sen.. billig och bra

2008-10-03 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0