HOST HOST

IDAG är jag sjuk, eller idag har jag insett att jag är det, jag vill inte vara ifrån skolan! Man missar ju så jävla mycket! Så idag när jag kom hem i morse från jocke kl 05,50 så la jag mig i sängen, sen kom jag bara inte upp. Så mor min tyckte inte att jag skulle gå i skolan. Och jocke jobbade inte heller idag, man kunde ju legat kvar där :( 
Så idag är jag hemma.

Ikväll är det en utgång som planerat. Jag ska försöka vara kul fast jag mår som jag mår, skulle ju vilja stanna hemma och bara glo på film och goffa som varje dag.. men vafan..

Pratade med Stina via sms nyss och jag fick 23/25 på mitt prov, vilket innebär VG, just pga att det inte fanns någon MVG fråga.. Men det var skitbra det! Jag är fett nöjd!

Lite gamla bilder som jag hittade på min Playahead nyss haha. Några är från pappas fest på migo. Moget att hela familjen har fester där. Pappa 26 jan, jag 26sep och nu mamma den 15 nov. Haha Bobby tjänar bra på oss,.. :D

   



Jag blir så jävla glad när jag ser den härbilden på Matte!!




PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0