HELG

Fredagen bjöd på att jag började med att vara hemma från skolan, Stina kom hit och pappa körde upp oss till Gränby Centrum. Där handlade jag 2st Linnen från Gina Tricot, och en stickad kofta som också var där ifrån. Vi handlade med Emilia och hennes far och åkte sedan till henne. Kvällen bjöd på förkrök hos mig, jag Emilia och Stina. Sen åkte vi till någon förfest i salabacke på en grogg, men åkte typ direkt ner på stan. RedRoom blev det, det var trevligt men helt värdelöst att sitta där endå haha. Gick förbi Baren Baren där jocke var med ett helt gäng +Mor och Far. Och gissa vilka som var fullast på stället. Såklart Jocke och Pappa. Jag gick direkt tillbaka till Red för ännu en cider. Jocke mflr och Mamma kom dit en snabbis sen tog vi taxi hem. Kom väl i säng kl 5,00.

Lördagen var jag pigg och Jocke bakfull. Han kom inte upp ur sängen förens typ 16,30. Då blev det skaldjursbuffe och Champane för erkligen hela stanten. Kräftor, räkor, kräftstjärtar, hummer och krabba. Är inte så förtjust i varken hummer eller krabba så jag höll mig till kräftorna. Det blev film och ostbågar. en jävligt äcklig film asså. Rec hette den. Hua.

Söndag, snabbmat på kvarnen och sedan en snabbis på stan. Jag gick hem, j åkte hem. Nu sitter jag och håller på med en Engelska uppgift som suger bajs, världens sämsta bok och världens sämsta engelska uppgift. G måste jag ju iaf få.. för att jag gör den..

Jävligt långt inlägg men vad gör man för att slippa skriva uppsats?

PUSS och HEJ

Kommentarer
Postat av: ronja

bra inlägg tycker jag. så jag får veta lite vad ni håller på med därhemma...

skvaller tack!! saknar er alla!

2008-10-05 @ 21:09:39
URL: http://goinglondonbaby.blogg.se/
Postat av: L

Skvaller skall du få min sköna. hihi

2008-10-06 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0