Fyfan

Vad hade jag gjort utan äkta vänner seriöst? fyfan vad dom finns där när man verkligen behöver dem!
Och hur långt ska det behöva gå tills man inser att ens bästa vän inte var en äkta vän? Förstår verkligen inte vad som hänt. Snälla väck mig ur en dröm som inte är sann. Hur jävla långt kan folk gå egentligen? Gå bakom ryggen på en.. Helt jävla sinnes sjukt hur man inte fattar och hur mycket tillit man har till vissa..
Räcker det inte nu lina? Förlorat så fruktansvärt många på 1,5 år.. Och nu förlorat två till.. Hemskt.

Tack för att ni andra finns där och stöttar mig, jag vet att det är jävligt svårt för er också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Är så trött på vänner som sviker!

2008-10-30 @ 20:29:28
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0