CHEEEZDODDLES!

Nu sitter jag och Linis i skolan, sitter och väntar på sista lektionen som börjar 15.30 och är matte B.. både jag och Lina har light för att vi verkligen inte förstår oss på matte, eller Lina räknar ju åtminstånde på lektionerna. Jag gör ett tal sen måste jag fråga om nästa igen för jag FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE!

Igår shoppade vi (Jag, Lina, Emilia och Hanna)

Vart inte så mycket för mig, var nog inte riktigt på humör!
Men jag köpte iaf; 2 bas linnen (grått&vitt) , en grå "kofta" med lång u-ringning och ett par serisrosa trosor (h&m)
Brun kort ponho med stor polokrage (gina tricot)
& en svart lång kofta med knappar och utan armar (bikbok)

Sen har jag haft sömnatack i skolan och bara skrattar åt värdelösaste sakerna som

Sällskapsresan, när Stig-Helmers mamma frågar om han börjat röka för att han är gul om fingrarna och har svarar NEEJ morsan det är CHEEEEZDODDLES! haha, verkligen jätte kul!

och ni vet, halstabbletterna eller shotten fisherman.. Lina skulle nämligen och köpa halstabbletter i våran kiosk på boland och säger FAN, finns det inget annat än FIS-HERMAN! DAGENS säger jag bara, låg humör när jag är trött men är man skön så är man!


Tack och Hej! AS-SKÖNA tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0