Asså scary gary(?)

En het diskussion jag och Alex hade i somras var att de som bor i fåhlhagen och typ luthagen är mycket finare och mycket bättre en alla andra. Eller rätare sagt, min familj skulle vart annorlunda om vi bodde i Fålhagen istället för här i Kvarngärdet. En fartfylld diskussion med mycket aggrivisitet från min sida. Alexandra har inte rätt!
MEN

Igår var det en liten rackare(med ck) på fri fot i Kvarngärdet som orsakade att hava delen av halva Kvarngärdet spärrades av.. Hanna som inte alls var van vid detta ville direkt ut och kolla vad som hänt..
Polisen sköt några varningsskott och Yxmannen(?) blev tagen iaf..



http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=812728,00.html

MEN

Med allt detta, så tror jag likaväl det kunde hänt i Fåhlhagen! Right?

Det var inte just detta vi diskuterade, men med alkohol i blodet så kommer visst allt på tal..

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: fat-al

Nix, bara i KVG!

2008-10-24 @ 00:05:14
Postat av: Anonym

wtf, jag har knullat i lägenheten till höger om din dörr .. creepy

2008-10-24 @ 02:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0