Universums tråkigaste lördag

Hur gör man när man har tråkigt för att få det så kul som möjligt? Serriöst asså...
Jag har nog aldrig haft så tråkigt..

Igår var det faktist fett kul egentligen.. Var först hos Daney med hans lilla crew och självklart Burren.. Vi åkte bil till RedRoom. Daney och stina gick hem efter ett tag och jag blev ensam i baren. Då kom hon och hon segrade. Hanna var partysugen som aldrig förr och vi drack och shottade.. David och Fredrik joinade oss en stund och sendan Johan och Björling.. Det blev taxi till lovely MAX, sen deckade vi i sängen och vaknade lite törstiga sådär.

Nog om det roliga, jag har skittråkigt. Ingenting går som jag vill och jag är fruktansvärt nere rent allmännt.. JAG MÅSTE GÅ VIDARE.. Jag behöver dig dr Phil. Men seriöst, så har man så jävla tråkigt också.. Jag blir fan galen.. Vad händer med mitt liv? När kommer lyckan till mig? Answer me please..

Jag vill också vara häxa, jag vill också vara pumpa. JAG VILL VARA UTKLÄDD!

PUSS och HEJ

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0