Novemberfika och Utgång

Min dag började med skolgång, alltid lika roligt må jag säga! Jag och Stina tränade på min håltimme efter första lektionen, inte bara hårt, utan HÅRT. Skönt som fan! Äntligen har jag fångat upp min motivation. Jag är fruktansvärt taggad!!
Efter skolan åkte vi till Magdalena som hade Novemberfika! Jätte mysigt med massor av tända ljus och mumsig äppelkaka med självfallet vaniljsås. Kaffe blev det också såklart! Det var jag, Hanna, Magdalena, Stina och Evelina som mös och snackade massa skit bara!

Nu ligger jag i sängen, med mina katter såklart, tänkte läsa lite om Hinduism som kommer på Religionsprovet nästa vecka..
Imorgon blir det utgång med Magdalena och ni andra som vill haka på. Halv 9 möts vi upp, inte vilken utgång som helst. Det blir powerwalk i Kvg/gränby GHETTO.. walla..

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: N

jag är alltid på med utgång !

2008-11-04 @ 22:46:58
Postat av: L

nikita, jag har börjat träna nu.. vi lär ju träna nångång! messar dig imorgon!

2008-11-04 @ 22:48:56
URL: http://uppsalaskvaller.blogg.se/
Postat av: N

ja! jag är fetis taggad, motiverad som fan !

2008-11-05 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0