L SAY'S

Aldrig fel att börja skolan 08,45 och sluta ungefä exakt 09,12. NEJ! :)

Nu sitter jag i skolan med Sophie, jag ska snart åka och träna, frågan är om jag ska gymma nu, eller om jag ska köra det bokade spinningpasset kl 12? Lite osäker fortfarande, det är ju skönt att träna så man har det gjort, men det är ju också fruktansvärt kul och spinna!
Idag kommer Stina till mig runt sex, vi tänkte börja med att ta några glas vin och köra igång med vårt projektarbete som snart ska vara klar. Så mycket reklam kommer göras om det i denna blogg så jag hoppas ni läsare kommer läsa den.. Det är nämligen så att vi startar upp en ny blogg, och har ni tur så kommer ni kunna få eventuellt gästblogga eller så kopierar vi ett inlägg av er som vi anser är bra!
Efter det så blir det utgång på pipan... Jobbar på Söndag så lördagen blir relativt lugn.

Vi ses i vimmlet gott folk!  Träningsdags..
PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0