kyss mäh!

pusspuss och kyss kyss är allt vi har att säga. Ibland är jag fett oseriös och ibland as seriös. Nu är jag oseriös just för attt jag är pigg-trött.
Känner mig som en gammal dam just nu! Vilken träningsverk, nästan jobbigt att kliva ur sängen. Måste bygga upp mina muskler igen så att det börjas bränna fett.  Men powerwalk imorn bitti, svinkallt, men nog ska jag svettas!


Imorgon efter skolan ska jag och stina B som alltid e på G ner på stan. Jag har ganska mycket grejer att köpa denna månad. Det jag ska köpa är iaf något att ha på mig på fredag, utgång med stina på det självklara pipan. Maskinen kommer dit! Och självklart ska jag dansa, våldtäktsman är jag inte. Kanske kör mina fyllemoves? Moahaha aldrig.

Jag måste köpa denna månad:
-present till mami, fyller 40år
-present till marcus, fyller 15år
-present till papi för att det är hans dag på söndag
-Inflyttningspresent till hanna som flyttar in!
- typ unna mig själv?

PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0