Jag längtar efter dig...

Jag kan inte sluta tänka på dig, du är den jag håller kär och som jag väntar på dag ut och dag in. Jag bara längtar tills den dagen du kommer till mig, och efter den dagen så kommer allt bli så perfekt, du kommer förgylla hela mitt liv och jag verkligen saknar dig. Snälla dagen D kom nu min kära student! ASSÅ jag jängtar så jävla mycket till studenten så jag dör, jag ska skrika mig hes, jag ska smutsa ner min vita studentklänning, jag ska spruta champagne på min studentmössa, jag ska dricka mig så jävla full, jag ska vara så jävla lycklig! Det kommer bli så otroligt kul. Man ska inte överskatta det redan nu, men det blir ju vad man gör det till. Bara av att beställa mössan så blev jag helt exhalterad. Och nu sitter jag på internet och letar studentflak. FATTA kul det kommer bli.. Sen några dagar efter det eller tillochmed dagen efter så drar vi till turkiet blir det antagligen, och blir ännu mer lycklig av att bada sola och dricka snuskig sprit. FYFAN säger jag bara.. Allt är så himla bra just nu. Jag är så fruktansvärt lycklig.

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: nathalie

Njut av studenten , bästa fucking dagen i mitt liv.

Va galen och släppa alla hämningarna.

Jag flashade tittisen på flaket och levde loppan hela dagen.

Kram

2008-11-07 @ 01:48:50
URL: http://sthlmchic.blogg.se/
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, [ny blå design] http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-07 @ 01:56:54
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0