IT'S A BEAUTIFUL DAY!

Today is the shiet..
ÄNTLIGEN lämnat tillbaka en film som varit försenad i 9dagar, blev ttalt 130kr och filmen kostade 50 kr att hyra. Haha kunde köpt 3 nya filmer typ..

Vi pratade om Studenten igen idag på klassrådet, vi ä ju bara 13 st treor som kommer ta studenten eftersom att vi är uppdelade i 3or och 4or.. Men dom får självklart vara med dom med..  Tror att det är några faktist..
Jag ska försöka styra studentflaket till oss. Ska luska runt lite bland mina släktmedlemmar i börje haha!

Jag och Stina var på stan idag, och shoppade gjorde vi också. Bilder kommer sen på vad jag handlade och också det jag ska ha på mig på friday :) lägger upp bilder på det sen..

PUSS och HEJ



Kihlen kommer vara där, Evelina är aviiis.. hihihi pilutta dig

Kommentarer
Postat av: ev.

HAHAHAHAHAHAHHA Khilen va inte där na nana anannaaa! :D

2008-11-10 @ 12:01:29
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: eve.

HAHAHAHAHAHAHHA Khilen va inte där na nana anannaaa! :D

2008-11-10 @ 12:02:07
URL: http://enevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0