HOLA!

En valigt skoldag igen som egentligen inte innehöll någonting intressant.
Jag tycker att veckan har gått hur fort som helst faktiskt, det är liksom redan torsdag imorrn sedan fredag som kommer att erbjuda utgång på people där maskinen spelar :) great!
Jag och Linis drog ner på stan efter skolan och kollade lite på grejjer, egentligen skulle jag ha med mig, nagelfilar, rougeborste, c-vitaminer, örhängen och en mascara men nej... vart inte riktigt så.
Kom hem med en brun kofta och ett par helcoola "chinos"... rutiga ;) ... svårt att se det snygga i det om man inte sett dom.
Så alltså ingenting gjort och då väntar fredagen en tripp på stan innan utgång... jaja...

Det var min dag och nu vill jag bara att det ska hända någonting roligt.

MEN... efter studenten drar vi brudar iväg på charter... har ej bestämmt oss vart med att vi ska :)

PUSS&KRAM


/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0