hejhej

Igår var Stinis här, vi åt filé oscar och drack vin innan vi gick till people. Det var faktist kul på people tills jag fick syn på en grabb som jag ogillar starkt. vi gick då till redroom och det tog inte lång tid innan min kväll förstördes. Jag blev såklart kanonfull, ramlade.. MEN jag hade faktist kul.. Om man bortser från vissa incidenter som jag inte tänker skriva ut. men tro mig, det blir bara värre och värre hela jävla tiden!
Slut på svin och slut på mitt otoligt enorma alkohol i framtiden.. Jag försöker så gott jag kan. Men inget talar för en framtid med något av dem. Snälla underbara, romantiker, omtänksamma män. Vart finns ni?

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: nikita

äckel

2008-11-09 @ 17:23:14
Postat av: L

Men du förstår nikita, för vissa av oss människor fungerar inte utveckligen. vissa vet inte heller hur man ska handskas med tjejer och istället fundera på om man någong gång ska hoppa ur garderoben? Vad vet jag, men i detta fall är det faktist så.

2008-11-09 @ 18:22:40
Postat av: nikita

haha.. fegt..

2008-11-09 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0