HEJHÅ

Tomt.... tomt.... tomt..

Ronjalee är i london.. Alex är någonstans på(i?) Nya Zeeland.. Evelina och Magdalena ska till Götet en sväng och hälsa på bulgarien grappar... Hanna jobbar.. Emilia jobbar.. Jag och Stina ska till Abdul i Gambia... Skoja.

Jaja nog om uppdateringen om vart alla är eller ska göra. Jag sitter i skolan iaf och har håltimme i ca 50 minuter till. Jag har skrivit klart min insändare som det är deadline på tisdag om två veckor, och så har jag skrivit klart min Historia analys som är till torsdag nästa vecka. Fruktansvärt skönt att slippa tänka på det..

Idag ska jag på kalas hos min Gammelmormor ingrid som fyller 40! Haha skoja, typ 84. :)
Sen blir det häng hos Mill och plugg av engelska!

Igår somnade jag äntligen i rätt rimlig tid.. Ungefär vid 23 tiden.. Skönt att äntligen slippa vakna 2 på nätterna av att man får ett fruktansvärt onödigt sms.

Life goes on bitches!

PUSS och HEJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0