Guess who?

Såklart jag, Lina.. Hörni mina glada läsare som läser denna blogg, jag blir jätteglad när jag kollar statistiken och ser hur många ni är som verkligen läser, hur många unika läsare berättar jag inte ;) Men jag säger er, ni ÄR unika!

Var nyss och tände två ljus på Stillhetenskapell, tände såklart för allihopa, ingen är utvald!

Nu måste jag tagga till igen, träffar kille-blir fet, gör slut-blir smal, träffas igen-blir fetare slutar ses-? Jo hörrni, måste börja leva bra nu, iaf bättre. Nyttig mat har jag absolut inga problem med. Det äter jag dagligen. Men då står jag på samma vikt hela tiden, tränar jag och äter nyttigt, jo! vad händer då? precis...

Imorgon är spinningpass bokat från kl 12-13, med magda min kära såklart! Hon ska också hjälpa mig att komma igång igen. För träningssuget är en sak som är oklart. Det är totally gone asså! Men vi kirrar det här. Jag skiter i vad jag väger, jag vill se ut på ett visst sätt, men helst bara så jag väger under 60kg! Ska fan nog ta före och efter bilder.. Ni får se!

Fortsätt läs älskade människor!! =) ett tillägg 30 min senare: det är ni som gör det roligt att skriva!

    PLUS     

PUSS och HEJ

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

ja det ska jag göra , besök den oftare om du kan och kom ihåg att kommentera

2008-11-02 @ 19:05:00
URL: http://enligtnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0