Grattis papi chulo

Klockan är bara halv 7 och jag har hunnit med så mycket idag.
Jag har hunnit med att sov ut till kl 10,30. Gick förbi friskis, hämtade min cykel. Sen cyklade jag ner på stan köpte present till pappa. Han fick en lottpåse och en dosa Ettan ;) Sen jobbade jag mellan 12-16, dagen gick så jävla fort! Efter det blev det träning på friskis, gymet såklart. Skönt med lite eyecandy idag moaha.. Kinabuffé på China River, för min del så bestod buffen bara av Sushi, men jag påminndes efter 3 bitar av Binikemasken och tappade matlusten. Haha blä!

Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla massa dåliga tv program, också försöka somna tidigt. Allting känns förjävligt bra just nu. Allvarligt asså. Nu fattas bara Ronjalee och Alexandra.
 
Och snälla lilla russingurka. Jag tar inte åt mig någonstans av vad du säger, sluta bara skriv massa totalfjantiga sms nu, du har redan gjort nog! Programera ur mig ur din hjärna snälla någon. Du betyder inte ett skit verkligen.

PUSS och HEJ

  -20 kr i vinst, kul haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

ha ha ha kom du att tänka på maskarna från ganges? Jag tror dock inte att din sushi blev gjord i indien :P Roligt!

2008-11-09 @ 19:16:44
Postat av: L

nej pucko. du vet binikemasken som man kan få av rå fisk. som äter i tarmarna och kommer ut hel haha :D



jag fick ditt sms idag, men jag jobbade och kunde inte svara! får planera lite träning för nu i veckan :D

2008-11-09 @ 19:25:45
URL: http://uppsalaskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0