FRILLAN

Hallllåååå....
Hörni jag var jätteduktig idag, var så jävla nära på att skita i träningen eftersom jag var så sjukt trött och har tränat varje dag sen i söndags. Men icke sa nicke jag satte mig på cykeln och hoppade på en annan cykel. Denna gång var det lilla matsen. Hans pass är grymt bra, lätt bästa i veckan. Så ett tips. Mats S på torsdagar från kl 17-18 på Väderkvarnsgatan. Grymt!
Anyway..
Jag hjälpte mor min att färga håret nyss, hon skulle ha 3-färgat, så hjälp behövdes! Och jag fick lite flipp jag också och slängde i en mörkbrun, från attt ha varit redhead. Mihihi.. Jag byter verkligen hårfärg som jag byter underkläder. Och b u l l s h i t att håret slits ut, TVÄRT om! Men det är skönt att byta hårfärg faktist, ganska varierande precis som min klädstil moahaha

fett skön grej i skolan idag bytheway, typ covertävling, bilder och ev videos kommer imorgon!



PUSS och HEJ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas kusin, ser ut som det!

2008-11-18 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0