Det var en gång..

Och den gången är sandad! mihihi.

Lyssna nu! (läs nu) Jag har skrivit ett kontrakt, och tro mig, jag har skrivt ett kontrakt till mig själv, och även skrivit under det. Med annan penna dessutom!
Levnadsregler:
1. Träna minst 4 gånger i veckan, för att få mig själv att må bättre och även min hälsa som är viktigast.
2. Leva ett sunt liv, viket skulle kunna vara samma sak som att träna, men denna regel har enbart med mat att göra. En gång i veckan!!
3. Leva ett glatt liv! Förjävligt vad jag mår mycket bättre när jag tränar, äter bra, och framför allt är med mina vänner och familj som betyder mest. Ingen ska numera få förstöra mitt liv på ett eller annat sätt. Händer det? Då har jag mina vänner och familjen att vända mig till..

GUESS WHAT? -Träningsdags med kära Magdalena. 
Spinning från 12-13. Och vet ni vad? Det ska bli SKITKUL! Och jag är verkligen inte ironisk, känns så skönt! :)

PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: My - miljöbloggen

Hejsan! Visst brukar man ofta se KRAV märket i våra butiker? Men vad innebär det egentligen? Läs mitt senaste inlägg om detta och tyck till, tack!

2008-11-03 @ 17:27:47
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0