Den dagen den sorgen

Vad händer idag? Kanske blir der till av att hälsa på alla gravar ikväll och tända alla ljus till alla våra släktmedlemmar som gått bort, alla ligger på samma plats, och det är Stillhetens Kapell. Fruktansvärt fint är det där! Men som sagt, Gammelmorfar Helmer, Morfar Jan-Inge, Morbror Johan, Kusin Eva, Gammelmormor Rosa, Farbror Roland.. Så jag säger er, det har fan inte varit ett lätt år för mig, eller någon i min familj. Det har varit så många som gått bort.. Det är så hemskt! 3 av dem i den värsta sjukdomen man skulle kunna åka på. Cancer.

Slut med det, mormor kommer hit på fika också, så jag funderar på att ta en dag för mig själv, igen, men denna gång med min familj. Jag är så tjurig när jag är hemma, jag fattar inte varför!

Jobbade i fredags och tog lite arbetstider fram till nyår, så det kommer numera bli mycket pengar både 25 november, december och januari. Och vet ni? Jag funderar på att åka till Ronjalee i slutet på November, skulle vara så jävla skönt, komma bort från all jävla skit ett tag. Plus att min 18års present från Ronjalee blir min resa dit och hem hoppas jag, om hon inte tvingar mig att stanna haha! Plus att jag får träffa henne och se hur hon har det också, vi ska planera vidare om det där ikväll  :)

PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0