AMEH

HEJHEJ

Idag blev det spinning, fruktansvärt skönt, sem blev det skola och redovisning sen idrott. typ svettades där med.. moaha!
Imorgon är det mentorssamtal i skolan, får reda på hur jag ligger i alla ämnen =) Berättar mer om det imorgon.. Ska även ner på stan och handla åt marcus och mor min. Och självklart?! Träning med magden.
Dom har äntligen släppt ett till avsnitt av Prison B som jag tänkte kolla på nu. MIHI.

Dagen har vart bra idag, och vi bokar resan typ efter nyår. Känns så jävligt bra asså.. Längtar ihjäl mig. Vill typ bort från iskalla blåsiga sweden ett tag asså! LYLLO alex:)

PUSS och HEJ





Kommentarer
Postat av: nikita

vart ska du åka ? :)

2008-11-11 @ 12:49:35
Postat av: L

vi åker till Turkiet jag Emilia, ronjalee och magda än så länge. Men stina hoppas jag följer med också!:D

2008-11-11 @ 17:55:09
Postat av: Anonym

småttingar

2008-11-11 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0