abstinens

Idag är det plugg som gäller för hela slanten, om ett tag..........orkar inte just nu! Det är geografi prov om befolkning osv. Fy så tråkigt.
Träning blev det självklart idag. Ett intensivpass med Tina M eller vad det nu var. Skitbra musik, tempo plus att hon peppar en så jävla bra! Spinning är min grej asså ;) Imorgon blir det ett medelpass med Mats S också grymt bra musik. Det är ju det som gäller. Sophie hakade på mig och hon höll tempot, as bra verkligen!

Mitt och Stinas projektarbete har ÄNTLIGEN kommit igång. Vi börjar med bloggen imorgon efter att vi fått våran handledare Lars Jessens godkännande. Men vi har startat den och ska börja med designen och det imorgon!
http://vibloggarombloggar.blogg.se. Och äntligen säger jag en gång till!

Snart ska jag fortsätta plugga igen, kommer säkert endå inte få mer än G i ReA. Men jag får väl försöka mig på ett högt betyg på detta prov för att få en chans till bättre!

Stina och Sophie i skolan idag!



PUSS och HEJ


Kommentarer
Postat av: Becca

HAHA,Tomten är far till alla barnen gick på tv denna veckan...asball....hehehe.Mer julfilmer eller vanliga?

2008-11-13 @ 19:10:05
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0