träningssugen

Bara därför att friskis nu har bestämmt sig för att göra om och stänga igen så bllir jag helt plötsligt as taggad. Jag vill verkligen känna den där svettlukten när man går förbi rummet med alla hantlar i där alla muskulösa killar sitter och svettas. Höra den skrikande rösten inne på spinning passet. Och cykla gärnet utan att man kommer någonvart. Fast nånting sker ju. Och det är ju kroppens fettförbränning. Tänkte bara skryta lite mer, -4kg på 6 veckor. YES. Så idag blir det en powerwalk-runda. Och så småning om blir det till att inhandla träningskort anringen på Nautrilus (ursäkta min stavning) eller på Fyrishov. För dom hade ett sjujäkla erbjudande!

Nog för mig. Nu ska jag väcka min kära fru Ronjalee.

PUSS och HEJ /Linan
image11

Kommentarer
Postat av: haha!

vilken dålig ful blogg, gör bort dig!

2008-05-26 @ 15:15:14
Postat av: Lina

moget jocke

2008-05-26 @ 16:30:34
Postat av: haha

man e sju skön satt! vad ska man säga! jalla

2008-05-26 @ 16:41:28
Postat av: nikita

DRA MED RONJA PÅ POWERWALK RUNDAN VETTJA!

2008-05-27 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0