This is Mill speaking..

Vill börja med att berätta om när dagen börjar PRECIS som jag tänkt mej..
Vaknar med Hannahs utsökta tår i munnen, jag säger bara länge leve the Beaver. 
Slänger en snabb titt på klocken och ser att jag försovit mej, vilket kännetecknar Mill pretty good om jag får säga det själv. Tidsoptimist och verkligen den sanna "arbetsnarkomanen".

På med de delikata målarbrallorna och upp på cykeln. Sen åkte vi! ( jag och brallan det vill säga )
Till min lycka hade då världens gulligaste Laxelone bakat muffins som knullade grymt skönt i munnen till kaffet.
Mmm, muffins liksom...

Dags att ta tag i min största fasa och skräck= städa rummet!!!!


"...don't you know it's just a phase?!"


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0