senap & ketchup ?

ronja!
härlig morgon.. elr förmiddag kanske man ska säga.
Jag ska jobba om 2 timmar, sen är mitt liv i princip över. Jag hatar mitt jobb..
Biljetterna till Peace And Love är såklart slut, liksom biljetterna till BJ på studenten. Vad ska vi göra då Alexandra min vän? Vi två är dom enda som inte köpt biljetter. Härlig planering..



nu sitter jag & Lina och försöker komma på något substantiv till festivalen som vi kommer missa. Sista minuten klingar i mina öron lite lätt..

Tänker inte skriva något mer för den här dagen bör komma mot sitt slut snarast. ush
 måste  duscha , för att sedan bege mig till grillen. härliga grillen..


allas vän ronjalee

Kommentarer
Postat av: nikita

vad upptagen du verkar vara hela dagarna..
puss syster

2008-05-23 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0