så sorgligt, men tacksam för ett avslut..

två dagar kvar.. jag sitter på tåget på väg till min förra stad, mitt förra hem, min snart förra skola. Stockholm.
Har bollat lite med känslan om att jag faktiskt är ett stort steg närmare vuxenlivet på fredag, då iom att jag tar studenten. Har nog inga känslor i kroppen, för jag kan inte känns någonting. Kan faktiskt vara pga av mitt nuvarannde (väldigt) blonda hår. Skönt, man slipper tänka så mycket.. Som Stina frågade idag på stan, om jag har haft roligare nu senaste dagarna? Och faktiskt, har jag konstigt nogdet. Ska nog behålla mitt gul-blonda hår..


Idag den 28/5 har varit en härlig dag, vaknade upp med att Lina städat hela hemma. Tack...
Sen drar vi oss ner på stan för en härlig lunch på mitt gamla jobb brofästet, som nu dagarsheter Å-grillen, hm.
Vi åt och pratade, alla var på härligt humör väldigt mycket pga vädret bl.a. Hanna var strålande glad, hon har träffat en gutt som hon är otroligt förtjust i. Snygg ska han tydligen vara också.. Vi kallar honom W.
Emilia stackarnär sjuk, eller uvi och sv är aldrigt kul. Det vet nog dom flesta i gänget, eller kanske rent ut sagt alla "kvinnor" i världen...
Magda har hittat en nytt träningställe , som hon också ska värva Lina till. Kul för er,


hur ska jag nu avsluta detta inlägg, ingen aning. Men det gör ingenting, för jag är ju BLOND nu. haha


Ciao mina vänner, på fredag är ett nytt kapitel i mitt liv. Som jag hoppas innerligt att ni kommer dela med mig!!


/ Rlee

Kommentarer
Postat av: Lina

im fucking jelaouse. och tro mig. blondiner har faktist roligare.

2008-05-28 @ 23:20:04
Postat av: nikita

Fan vad kul med studenten:)
jag får nöja mig med att jag slutar nian :(

2008-05-29 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0