Magdas dag

Har du bara legat hemma och tagit det lungt? Den frågan fick jag av vår kära evelina-fullt-upp-med packandet-inför-grekland-resan. Nepp, svarade jag. In eves face!!! idag har jag inte tröstfrossat vad som finns i kylskåpet och legat med 3-dygns kläderna framför tredje säsongen av scrubs. 

Startade tisdagen med kaffe och bananfrulle, härligt! lyxade även till det med proviva (förebyggande för mittläkerolberoende som är allt annat än nyttigt för magen). fortsatte på frillan och svettis med lina och syster. spinning är min nya grej, såå underskattat! "man sitter ju bara inomhus och cyklar, vem betalar för det?" det var mina tidigare tankegångar, men nej! vi är ett härligt gäng i ett mycket litet utrymme där luften tar slut redan efter 7 min när alla "lite mindre tränade, men vi kämpar på endå" hetsandats under uppvärmningen. Härliga uppvärmningsövningar som hängt med sedan friskis start och den pampiga musiken är liksom ovädeligt! Vi trivs!

då jag hoppade över tröstätetblev det tröstshopping istället, funkar lika bra det. är nu även stolt redcross-medlem. Händelserik dag må jag säga. Sitter nu i Ronjalees soffa, magen mår sådär efter två askar och en påse läkerol men jag hoppas att få till det med P iaf!                            Härliga tider, sluta aldrig att älska mig! image3Min kille, ganska snygg, vi brukar spinna ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0