Magdalenas jävla gris-snopp-ätar-förmiddag

Jävla snorliv! Jag har idag fått lära mig att jag ska njuta av livet, göra saker som ger mig lust och glädje, se allt från solsidan. BULL, BULL och BULLSHIT!


Nu har jag bölat en stund för att paece and love biljetterna är slut, varför i helvete motarbetar livet mig ständigt??? tacksam för svar... ! Har missat days också, värdshistoriens mest unika såpa, inget viktigt hade dock hänt enligt Ronjalee.

För att göra det här inlägget lite mindre nedstämt tänkte jag kort och gott avsluta med lite reklam för veet vax, ni vet hårborttagningsjoxet. Riktigt bra grejer! Testpatrullen bestod av två män med olika grader av hårväxt på benen, och resultatet var fantastiskt, bör ses!! Men då ska man alltså spara ut till varulvsben först...?!?
<------- P:s 25 års present!

Sluta aldrig att älska mig! fred och kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

du är underbar magda! ses på intensiv. shit vad kul!

2008-05-21 @ 14:52:34
Postat av: ...

dom släpper biljetter hela tiden.. så ha sidan som startsida så dyker det nog upp nån biljett

2008-05-24 @ 02:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0