Magdalena

TråkMagda lämnade en helt okej förfest klockan nio en onsdag. Dåligt! image6
Glatt partyfolk. Dock mycket tvivelaktig bild.

väntar fortfarande med spänning på lite skvaller från gårdagen. själv ska jag cykla inomhus en sväng innan det bär av på utomhuscykeln till jobbet. När jag får frågan vad jag jobbar med svarar jag ibland följande: "jag torkar gamlingar i baken". det låter inte särskilt glamoröst. Jag gör ju annat också, nu vet ni alla det.

Jag måste citera P; Omständigheterna är följande: Jag gråter en skvätt, känner mig missnöjd över vad jag lyckats åstakomma (vilket är väldigt lite), och genom det svenska språket uttrycker jag hur misslyckad jag är som människa.
P(med psykologröst): Du är inte misslyckad, du är en kvinna som precis har börjat sitt liv.

Sluta aldrig att älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0