Lina's here

kom nyss från det käraste stället i världen migo resturangen. Cred till Bobby som håller på och göra om hela skiten till typ en fräsch, får jag kalla det resturang? och allt bara för min 18års fest som kommer äga rum där, det skojade han om men men.. en manlig strippa har min far ordnat åt mig. Min FAR??!! haha... mums!

Jag har varit nere i kära uppsalas stad. Med inga mindre än stina, magda och emilia! Vi har handlat studentpresenter till var och en utom alex för hennes kommer sen ;) Själv har jag även shoppat. ÄLSKLINGS skor, converse, inte direkt min grej, men vafan dom var skitsnygga.
<------- sådär fast helvita, inget rött eller blått.
köpte även ett par andra skor som gick sönder när jag knatade hem till kvg, måste reklamera. HM skit. Billigt är inte alltid det bästa. köpte lite annat smått och gott också. :)

Nåväl, snart blir det till att sätta sig på cykeln och trampa ut till börje. med mig har jag mina kära vänner ronjalee och magdalena.
 
PUSS OCH HEJ /din koks-lina

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska ni cykla till börje? :) sköningar!!

2008-05-23 @ 20:15:44
Postat av: nikita

snygga skor =)

2008-05-23 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0