Lina's dag idag.

Börjar med att vi vaknar upp hos jocke, efter att gårdagen bestod av massa bärs och 3 filmer.Filmerna heret PUSHER och är mycket värda att se. skit äckliga men jaja. Vaknar kl 9 av att jocke står och gapar efter micke som åkte igår.. puck.. Sen åkte jag till skolan och ronjalee hem, mötte Stina och vi skulle fixa med alla lärare för att få ett omdöme. Men ingen var där så vi åt mat och gick till tommy och snackade massa.
Sen åkte vi ner på stan. Glodde lite och sedan fikade vi med hänabanäna. Hanna. Sen gick jag till mitt älskade jobb för ett pass på 4 timmar. Lättförtjänta pengar.
Just nu sitter jag här vid datorn, Hemma faktist och äter lite av pappas goda mat. Inväntar nyblonderade ronjalee för att vi antagligen ska traska upp till Murargatan och ett älskade salabacke. Vad händer ikväll då? antagligen nått jävlans äventyr som vanligt!
Vad sägs ?
Saknar dig eve

PUSS och HEJ

ps. Alanya 11-18 juni. Någon annan som också ska dit?

Kommentarer
Postat av: aa

hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahahahahhahahaha

2008-05-28 @ 18:18:58
Postat av: Anonym

ååh saknade du mig? :D

2008-06-01 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0