Lina här

Sitter nu i Stockholm i årsta i väntan på att få åka till Ronjalees skola i Nacka. FÖR HON TAR STUDENTEN!!
Grattis älskling! Sen blir det av till Uppsala och Kvarngärdet för mottagning. Igår var vi i sthlm och gick runt bara,, shoppade och käkade i värmen och vandring mellan hela djungeln som var full av poliser.

Deepwriting. Fruktansvärt jobbigt när vissa gör det svårare för andra osv osv. Igår fick jag en rätt så rejäl överraskning. Vad gör man när livet gått vidare? Fast om man inte gått vidare då? Tar man tillbaka eller står man fast? Älskar, älskar inte?

Nog om det. Nu håller Jimpa på att sätter på sig Kostymen och fin brallorna. En hugo boss har jag för mig att det är haha. Denna kväll ska bli så jävla bra! Jag ska vara så jävla glad.. Snart kommer Nettan och Erling också. så blir det till av att hämta Paddan och Olivia.

JUSTE fresten. Fan vad alla håller på å kommenterar elakt mot mig. Sluta upp med det snälla nån. Och om ni gör det, gör det med namn överst tack. Jag kan också vara en fuling ibland och kommentera andras bloggar. Men jag namnger mig oftast. Så please. Låt bli bara.

PUSS och HEJ tack för MEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0