inga namn, ångest!!

inga namn nämns, jag var fullast igår. klart slut.  jag har "glömt" dvs kommer inte ihåg att vissa var här. shit vad jag hatar det här. fortfarande helt jävla cp. skickat 100 sms till en viss person, "kommer du?" och "kom hit" är det enda som står. fyfan. så nya uppdateringar. jag har tydligen ringt också. FÖRLÅT WREDH!! jag har verkligen ångest. Läs detta inlägg säger jag bara, så förstår du! Fyfan hur jag mår. alkoholen är inte riktigt min grej! eller jo.
nu fattar ni iaf att det inte är magda.---->

men på riktigt, SLUTA ALDRIG ÄLSKA MIG GOTT FOLK. Varför säger ni aldrig att jag är så jävla rolig?

ny uppdatering.Jag älskar dig stina burman. förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0