hata livet / R &L

fyfan.....
EFTERLYSER: stor brun väska, med värdefullt innehåll.. mina skor, eller våra.. ronjalees pass, och plånka, nycklar..
hon lyckades ha sitt borttappade kort i 10timmar,, nu är det borta igen...

igår var det en liten förfest här, ronjalee lyckades igen med atttprata med grannen. och flytt står överst på hennes lista.robin vill aldrig mer se henne, typ, och hon var askalas igåroch lyckades få en läkar snubbe på 32 barre att bjuda henne och mig som var lillesyrran på några glas vin och fishermans shots..

för mig var det helt okej, bråkade med ronjalee tydligen, ingen minns något, och det var ju bra. jag var full, anarare as kalas jag med och nu ligger jag här torr i munnen, sugen på ett orginalmål osv. ville bara citera nu innan jag avslutar:

[LunkeN] säger:

heej

linafors säger:

vad gör du

[LunkeN] säger:

inte mycket

[LunkeN] säger:

har just vaknat

[LunkeN] säger:

själv då ?

linafors säger:

ärfull

linafors säger:

hungrig och tjock

[LunkeN] säger:

haha

[LunkeN] säger:

full en torsdag kl 2 tror jag inte , du va inte specielt tjock när jag såg dig så inte så troligt de heller. men hungrig är du säkert :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0