Första inlägget av Lina F

Så, en liten presentation av mig till att börja med.
Lina Forsgren heter jag, är ganska rolig, lite halvfet men dock lite av en träningsnarkoman. Så när jag skriver kommer jag skryta lite med min träning, och jag lovar, det kommer gå i perioder, jag lovar.

Min dag idag har varit helt okej. Det började med att jag klev upp här hemma hos Ronjalee, där jag har tillbringat alla mina nätter och all min tid (nästan) dom senaste månaderna. Robin väckte mig kl 9 när han åkte till skolan, och jag vaknade för jag lovade mig själv dagen innan att jag skulle upp och plugga. Jag låg och halvsov medans jag pluggade en timme och sedan tog jag en powerwalk hem runt halv elva. Kom hem, värmde en varma koppen i micron (rätt logiskt) och gick till friskis för att köra ett spinning pass.

Väl på friskis träffar jag Magdalena och hennes lillasyster Cecilia och vi körde ett medelpass. Visst jag svettades som vanligt, men satan vad dålig musik, och låg volym. Jag vart så himla otaggad men kördepå endå. Efter passet tog jag mig ett äpple, mötte upp Stina, och så gick vi 20m åt höger och solade på Solpalatset.

Vi gick ner på stan för att möta Emelie, plugga, och ta en fika innan den älskade Historian. På väg ner på stan fick jag och Stina en varsin påse från banverket, med lite gott och blandat i. Eller rättare sagt en tablettask, en mer, och en delicato boll.

Vi kom upp till Sylvenius, hade prov och fick reda på vårat slutbetyg, jag fick VG, VÄL godkänt. Jag är skitstolt, cred to me. Sen gick jag hit i ösregnet Emilia var här, vi skulle ses allihopa här för att ta farväl av evelina som ska dra till grekland imorgon.

Och nu sitter jag och Ronjalee här och ska precis sova, Magdalena har precis somnat. Grabbarna grus gick precis; Robin, Hannes och Druvan. Vi har suttit och diskuterat någon form av bredband, lyssnade inte för det snackades om frekvenser. Men Blidö bär det av till någon helg här framöver. Det ska bli trevligt!

PS. Jag och Emelie har planerat en helg tillsammans, där vi planerade party och pearl harbor(världens bästa film) och sen goffning på söndag här hos Ronjalee med Ronjalee och även dom andra som vill det. Jag hade tänkt supa henne under bordet. Hoppas på en trevlig helg med mycket fest och kärt folk!

Jag lovar även att mitt nästa inlägg inte skall bli såhär långt. Men i och med att det är det första såmåste man ju bara ta i.

PUSS OCH HEJ. sov g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0