- Shalallaaa

Shooo alla katter, och människor för den delen också, Evelina är hemma igen brunare än alla er andra. HAHA!
Jag har haft de bra, tackar som frågar, och ja, jag var full och tänkte på er konstant, men också på mannen som numera inte har så mycket hår. Idag vaknade jag tidigt, men de är ju som vanligt när man är ledig så kan man inte sova längre än till nio. Jag skickade iväg ett litet taggarsms till Ronjalee som idag tar den ärade studenten i Sthlm. Sen blir det mottagning i kära gamla k-gärdet, det ställe där vi gamla kg-gangsters växte upp tillsammans´s. Fatta nu tjejer (och killar också för den delen) vi har i princip haft ihop det med varndra i tio år mer eller mindre, vissa längre än andra, men det har inen betydelse, att vi har varandra i nuet är självklart, eller?! Och vi ska alla börja ett nytt kapitel, eller iaf vi som slutar skoljäveln som jag älskar. Vi ska börja på en ny tom sida som vi ska fylla med massa roliga saker och minnne som vi en dag kan berätta för vår nya minigangsters som kommer äga kvarngärdet och dansa fula danser på den lilla scenen i matsalen.
PEACE & LOVE ELEFANTER!

image12


Kommentarer
Postat av: Klaaves

Tänkte bara säga tack för uppmuntran ;) ända som inte har studentmössa! Tack mina vänner! TACK!

2008-06-03 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0