vräkningsbrev och singelångest /kondylom

sverige suger , helt otroligt. va härligt att man inte alls satt som en otroligt ful mupp med sverige tröja och fula flaggor evelina målat i ansiktet. ( vi bytte dock till rysslands flaggor, men enligt alla andra var det frankrikes,)

B.Horgren , jag älskar den rara tanten till höger om min lägenhet. Vi brukar så och tissla & tassla om blommor, matlagning ja lite allt möjligt. hon är för go!

REN LÖGN JAG GÅR OCH VÄNTAR IN ATT KÄRRINGJÄVELN SKA KOLA!
ursäkta mina ord, men det är dagens sanning..

alla fick med sig någon hem igår skit kul för dem!
Kvällens lyckliga var :
Tintin & Robin, han har vart borta i 10 dagar så jag är glad att dom inte sov kvar..
Lina & Jocke, likadant där. Lina lyckades även få med sig Tintins mobil .. Kleptomani på fyllan verkar det som..
Evelina ljuger i inlägget här innan, hon sov hos david tror jag. Och hundjävlen hon tjatar om är MIN PINATA som jag & tintin byggt med våra egna händer. Sjukt ful är den! Jonas högg den i benet, elakt jonas!
Putte är en skum liten filur, han knatade till GUNSTA utan SKOR. 2 MIL!
Jag har dina skor här om du skulle läsa btw.


Ikväll åker jag & LIna ut till Öfvre Öregrund, bara så alla vet.. För att sedan dansa som galningar runt stången i morgon. jippi!

dags att packa.

hejdå, glad midsommar på er alla jubelidioter som läser denna blogg..

/ ronjalee

Kommentarer
Postat av: putte

fett kul! log hela vägen och krasha 2 cyklar, ta hand om skorna

2008-06-21 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0