Uppdatering

Vi är dåliga på att uppdatera nu flickor! Men den enas dator är ur funktion och den andras indernet fungerar inte. Men wtfuk gör man åt det? jag kör på med mina halvroliga inlägg(or not...)

Igår var vi på Santorini och käkade. Jag, Hanna, Emilia, Evelina, Magda och Ronjalee. Vi hade livlig fantasi och det som beställdes in var Sovlaki och Grekisk bondsallad. Det var dock super mysigt! Sedan gick vi till vårat älskade framfickan för en drink och fotbollstittande. Tuben och en väldigt förkyld Eken kom och joinade oss på en öl innan deras utgång också. Jag lämnade sällskapet tidigt för att möta Jocke och hem och sova tidigt, eftersom tuppen gal imorse när vi gick upp.

       
     
        


Idag var vi som sagt och målade ute i Stenhagen på LINDEX. Ett kontor och en toalett. Fruktansvärt lite pengar dock. Men vafan det är ju lite klirr i kassan! Efter jobbet gick jag ner på stan och mötte älsklings Evelina och sen gick jag och simmade 50 längder á 40 min på Nautilus, mitt nya gym. STOLT! En Cupidosallad på det så kände man sig lagom fräsch. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen träffa upp Stina snabbt eftersom att hon kom hem från turkan idag :)

PUSS och HEJ/ Los Linos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0