Tagga tuben tagga taggen tagga



Folk är ibland lite idiotiska, jag är en av dom slynorna. Jag trodde att stammen & grenen va idiotas som hade ett yttre med luft som innehåll. Men det visade sig att jag hade lite fel.. Ganska sköna people trots frillan som ändå är rätt vågad i uppsala. Förutom att jag gått och blivit kompis med fienden (om jag nu får kalla oss de?) så har Ju Lina inte återvänt trots den stora längtan efter mig, nej tvärt om nu har en till vän lämnat mig för ett varmare klimat, inte kul det heller dock. Skulle inte förvåna mig om resten av packet bokar en tremånaders resa till ukraina utan mig, men det gör ju ingen jag har ju det älskade jobbet (not). Ja justja, jag har ju jobbat en hel vecka nu på mitt otroligt kuliga jobb, nej nu ljuger jag det är bara pengarna jag vill åt så jag kan dra fån landet för mitt älskade Ukraina. Men det blir väll inte förs än i vinter jag kommer iväg och då är det väll snöstorm där och så går skiten åt helvete precis som vanligt. Men nej nu ska vi inte negga ner oss, Sverige vinnner idag annars blir det sprit & kollektivt självmord från soprum nummer 11 i kvarngärdet kl 21.34, be there if sweden loose, annar buy en canada goose. / evelina



jag är också emo, men superfitta rör på dig!

Kommentarer
Postat av: J J J J J J B !

;=)

2008-06-15 @ 01:33:16
Postat av: Anonym

vem? :)

2008-06-15 @ 13:04:44
Postat av: J

Jocke

2008-06-15 @ 18:00:25
Postat av: e.

min jocke?

2008-06-16 @ 22:18:08
Postat av: jocke

vadå din jocke ? Bergkvist... NÖT !

2008-06-17 @ 22:09:35
Postat av: e.

det finns många jockar här, mattson bla :P

2008-06-18 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0