Stress, champagnefrulle, flakåk



Kan man blir mer ångest full?
Jag beundrar er alla och spec Magda & Ronja som redan tagit studenten och att ni klarade av den så bra som ni gjorde. Jag har nog mest ångest av oss alla, jag vill fasiken gå om grundskolan för att slippa all jävla stress och jobb i 45 år till.
Jag vill börja på lekis och leka med byggklossar och leka hela rasten och äta sjutton pannkakor på lunchen.
Men nej, nu ska jag sitta med min matlåda och rutna bort i nån byggbod hela sommaren, tacka de öfvre för att jag ska resa nästa år, annars hade jag aldrig klarat av att bli vuxen. Vuxen är egentligen ett stort ord, vart går den där gränsen?

  • När man åker buss så är man vuxen när man är 15.
  • När man ska gå på krogen så är man lagom vuxen vid 18.
  • När man ska köpa alkohol så måste man ha åldern av 20 inne.


Jag säger bara som pippi: "JAG VILL ALDRIG BLIVA STUR"
Så om nån vet vart man kan få tag på inte bliva stur piller ring mig på : 0705114966
ENDAST seriösa svar tack!

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0