Stockholm i mitt hjärta..

12 glada turister for till Stockholm igår för en gratiskonsert i Kungsan runt 22.00. Vissa hade mycket roligare än andra och vissa var fulla och vissa var bakfulla. Jag var en av dom som hade mindre kul och var bakfull. Men men vad gör det! Det var dock kul att se Hoffmaestro. Mindre kul var att jag bara hört en låt och den spelade dom inte. Gänget som var med tar jag i bokstavsordning. Eller det gör jag inte alls det har lite brottom! Jag, Ronjalee, Erik, Jocke, Conny, Webban, Putte, Daniel, Alexandra, Micke, Jonas och Nisse.

Jag och Jocke tog tåget hem 00,11 med daniel och alexandra. Och jag gick till älskade framfickan och santorini som nu har blivit mitt andra hem känns det som. Där mötte jag Hanna och Alex, mr J och röding var även där.
Jag och Alex hade deeptalk i 2 timmar, ilska, gråt och aggrision.. Sen mötte vi upp mr J och röding, alex åkte till nyby och vi knatade mot kvarngärdet för lite sömn. Röding blev hämtad av pylvis och vi andra somnade typ på en sekund.

Ännuen livad kväll med alkohol.. Nästan så jag skäms. Sitter nu och ska göra mig i ordning inför att min älskade Evelina kommer förbi och grillar :) sen blir det nog fotboll och bärs!

PUSS och HEJ / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0