Snart så!!

Håller på och packar här hemma nu, känns som att jag inte kommer hinna det imorgon efter som ikväll besöker jag mitt gamla hemland och imorgon så är det fotboll och öl med tjejerna har vi lite halvbestämt. Defenitivt öl för mig! Men nu längtar jag faktist, ligga på stranden, sol, dricka 10kr's bärs och bara vara! Veckan kommer säkert gå sjukt fort. Men jag ska njuta nu, fram tills min 7 veckorsperiod på Lindex kommer...

-Idag har vi åkt till länna med musiken på högsta volym, men brrrr så kallt det var. Så vi åkte till hemlandet och hämtade lite av mina grejer och sen badade vi där för jag och Emilia var så jävla sugna på ett dopp. Körde till Mcd drive in och satte oss på min altan och goffade..

Fyndade en ny navelpiercing idag till min lila bikini. Hela 70kr! as bra klipp..

Men hej hopp, nu måste jag fortätta!

PUSS OCH HEJ / your Lajn

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0