Snart bär det av!

Hörni, nu åker jag snart!!

Ikväll har varit en rolig kväll! Träffat precis alla jag älskar och tycker om! Men för guds skull Ronjalee! Vart var du!?
Åker till arlanda om exakt 4 timmar det ska bli skitkul men jag kommer sakna alla här hemma så jävla mycket.. Men det är ju trots allt bara en vecka. Kommer handla hem sprit så vi kan ha till matchen på onsdag!

Denna kväll slutade på Redroom efter att Framfickan var stängt, men vad gör det jag hade trevligt, dock utan alkohol! Avslappnat med FEM AV FEM toasters!

Tänkte bara gratulera Svenska landslaget! Man har ju typ inbillat sig att Sverige nu vunnit EM. Men vafan man kan ju hoppas! 2-0, om ingen skulle veta det. Trovärdigt. OR NOT!

Massor av kärlek till alla mina nära och kära... I bloody adore yall!

PUSS och HEJ/ Linan



Kommentarer
Postat av: Anonym

härma lite där asså!

2008-06-11 @ 10:47:13
Postat av: Lina

ooops ursakta mig. jocke? jonas?

2008-06-14 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0