SMS

YES!
Fick nyss besked om att jag kommit in på smsp sista året på bolandskolan, är så otroligt lättad!
Hade jag inte kommit in hade jag hoppat av... usch... praktisera 7-4 vareviga dag... NEEEEEEEJ!

Det värsta med måleriyrket:
-
Att praktiken gör så att jag vill gå hem o hänga mig för att man blir så uttråkad
- Att det alltid är en massa otrevliga gubbar
- Att jag är så grymt ointresserad
- Att det är jobbigt att bära en massa tunga saker
- Att man inte får några god damn pengar...

Behöver inte säga någonting mer!

Så jag säger bara YES för fan!



Langar upp en bild från turkan när jag ändå är på G


Jag och min D hejade på turkiet!


Ses på bolandskolan i höst!
HÖRS!
// S


Kommentarer
Postat av: L

sötnos!

2008-06-30 @ 13:57:27
Postat av: Joss

stina är alltid snyggast :P

2008-07-02 @ 19:05:57
URL: http://josefinjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0